NFS-Adrenaline™
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Pro Street
 
Carbon
 
Most Wanted
 
Underground 2
 
Underground 1
 
Hot Pursuit 2
 
Hot Pursuit 1
 
Interjú

A PcGuru készített egy exluzív interjút Steve Anthonyval, a Need For Speed Carbon egyik producerével. Az interjú a prágai játékteszt mellett a másik fénypontja volt a csapatnak. Az interjúra egy kis városnézés után, sörivás közben került sor...




 

Egyre jobban közeledik a megjelenés, a demó, de még messze vannak ezek a napok. Addig is folyamatosan jönnek az információk, a képek, a videók, amikkel biztosak lehetünk, hogy ez egy új fejezet az NFS történetében. Ha tud akkorát lépni a Most Wanted - hez képest, mint a Most Wanted az Underground - hoz, akkor a felöl semmi kétség nem lehet, hogy ez egy sikerjáték lehet. Na de lássuk azt az interjút, amiből megtudhatunk egypár új infot.



Neked, mint producernek tényleg ez a dolgod? Bejárod Európát, hűsölsz az árnyékban és megkóstolod a helyi italkülönlegességeket?

Jó kis meló, mi? [Nevet] Ez is a munkám, igen – gondolom, ha ebből az öt napból ítélsz, akkor ennél jobban nem is mehetne a sorom. Azt azért ne felejtsd el, hogy ez előtt már november óta a játékon dogozom, messze nem a klasszikus nyolcórás stílusban… Panaszkodni persze nem akarok, mert élvezem, amit csinálok, de azért nem egyszerű dolog összehangolni egy marha nagy csapatot, intézni a dolgokat, biztosítani a munkakörülményeket, és megoldani a sűrűn felmerülő problémákat. Gondolom neked is mondták már, hogy milyen mázlista vagy, mert azért fizetnek, mert játszol, aztán nem hiszem, hogy ez ilyen egyszerű! [Nevet] Egyébként meg most neked is az a munkád, hogy hűsölj az árnyékban, jeget ropogtass és engem interjúvolj, ez sem olyan rossz.


Az EA-nek két Need for Speed csapata van, akik felváltva adnak ki egy-egy játékot, vagy csak egy brigád van, és ők hoznak össze minden évben egyet?

Nem, csak egy csapat van. Ha elkészül egy rész, mindenki kap pár hét szabadságot, aztán jön megint a 11 hónapos hajtás! [Nevet] Persze ez nem ilyen egyszerű, hiszen van egy kisebb csoport, akik már jóval korábban összeülnek, és eldöntik, hogy a következő évben, években mi legyen a Need for Speed középpontjában, milyen jelenség, versenystílus köré legyen felépítve az adott rész.


 



Ez azt is jelenti, hogy már most tudod, hogy az elkövetkezendő két-három évben milyen Need for Speedek jönnek ki?

Én először a Carbonra akarok koncentrálni, hatalmas munka ez. De egyébként igen, ismerem a terveket, és nem, nem fogok még csak utalni sem rájuk. Annyi sört nem kaptam! [Nevet]



Hogyan zajlik egy ilyen folyamat? Beszéltek az igazi utcai versenyzőkkel, és megkérdezitek tőlük, hogy az adott évben mi a menő?

Igen, ez is a folyamat része. Szorosan együttműködünk az ezzel foglalkozó újságokkal, nagyobb site-okkal, ott vagyunk minden nagy versenyen. Amikor az Underground megjelent, a street racing nem volt egy ilyen hatalmas szubkultúra – ma viszont Amerikában már a középkorúak is festik, tuningolják a kocsikat, Japánban meg a fiatalok között hihetetlenül magas azoknak az aránya, akik felspécizett, átalakított járgányokat vezetnek. A Most Wanted készítése közben figyeltünk fel arra, hogy a rendőrök elől menekülve a srácok inkább kimennek a „vadonba”, és tényleg a kanyonokban, a szerpentineken versenyeznek. Láttam egy rakás videót, és valami elképesztő, hogy mennyit kockáztatnak, miként vezetnek! Egyből tudtuk, hogy ez kell nekünk, hogy ez a hangulat telitalálat lesz egy játékban is.



 



Az autók törésével kapcsolatban még mindig olyan elutasítóak a cégek, mint mondjuk négy-öt éve? Azóta a sorozat sokkal népszerűbb lett, ők még nem akarnak váltani?

Ez a probléma nem ilyen egyszerű. Egyrészt ott van néhány nagy, számunkra fontos cég, akiket már arról is nehéz meggyőzni, hogy azt engedjék meg, amit a Carbonban látsz: kis horpadásokat, festékkopást. Ha kihagyjuk őket, a játékosok joggal felháborodnak – hiába van mondjuk ugyanennyi másik cég, akiknek nincsenek ilyen fenntartásaik. A másik dolog viszont az, hogy nem is biztos, hogy megérné a Need for Speedbe reális törést tenni. A Carbon fejlesztésének elején rengeteget kísérleteztünk ezzel, a programozók közül néhányat ráállítottunk erre a témára – és mint kiderült, eszelős mennyiségű munkába telne minden autónál ezt megoldani. Ez vagy a fejlesztési idő meghosszabbodását hozná magával (ami ugye nálunk nem opció), vagy azt, hogy fel kellene venni még két tucat programozót; ráadásul, mint mondtam, jó néhány igen fontos márkáról így le kellene mondanunk. Ezt mérlegeltük, és úgy döntöttünk, hogy nem megyünk el abba az irányba.



Mire vagy legbüszkébb a Carbonban? Tudom, hogy most elkezdenél sorolni egy csomó dolgot, de most csak egyet mondhatsz!

Hát, bár a kanyonos viadalok és a megújult drift-mód is igen jól sikerültek, a kedvencem mégiscsak az autosculpting. Ez szerintem egy formabontó dolog, a vizuális tuningolást sikerült a következő szintre emelnünk. Amikor megmutattuk ezt a részt az igazi versenyzőknek, szó szerint üvöltöztek az örömtől, és órákon át nem lehetett elrángatni őket a tévéképernyők elől.



 



És egyébként mit szóltak a játékhoz?

Tetszett nekik, élvezték. Nézd, mindenki tudja, hogy a Need for Speed nem egy szimulátor, és mindenki így is kezeli – legalábbis az, aki nem akar mindenáron belekötni. Ezt az igazi versenyzők is tudják, és senki nem lett dühös, mert a Mazda nem úgy veszi a kanyart, mint az igazi életben. Nem is erre figyeltek, hanem arra, hogy a futamok izgalmasak, a drift-módnál koncentrálni kell, no meg mint mondtam, náluk abszolút telitalálat volt az autosculpting.



Köszönjük az interjút! Most már fejezzük be a munkát, és koccintsunk!

Egészségetekre!





 




 




 




 


 
Belépések
Indulás: 2006-12-23
 
Porsche Unleashed
 
High Stakes
 

Küldj nekünk e-mailt!
Ide bármit írhatsz az NFS-el és az oldallal kapcsolatban!
Kérdést, véleményt, bannercsere stb...

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?