Wolksvagen Golf G32
Bukker 2007.10.23. 14:18
Itt az első teszt, amit én, vagyis Bukker írok. Örülök, hogy ez az első napom a szerkesztőségben, és már megbíztak egy feladattal.
WV GOLF G32
Tuningolatlan állapotban: Hááát hol is kezdjem... Na a kocsiról kívülről ez jön le: kicsi kocsi 150-es végsebességgel városba bevásárlókocsinak! De valójában! 220 km/h-s végsebbesség, autópályán Ferrari csak les, a Porsche csak ámul. Ez a kicsi kocsi böhömnagy izomautóhoz méltó hanggal, remek gyorsulással, jó úttartással és remek fékekkel. De most jön a feketeleves! A kanyarodása gyatra, (így a versenyeken az autók közötti cikázás sem az erőssége) drifteknél igencsak gyorsan kell menni, hogy át tudjunk vele driftelni egy hosszabb kanyart. Így ennek az autónak megvannak a gyengéi és az erősségei is. De még meg kell mondanom valamit! Ha a zsaruk ellen menekülünk jobb lesz inkább, ha megállunk és megadjuk magunkat! Mert ez a kocsi a rossz kanyarodása miatt nem valami cikázó, lerázó átbújó, eltűnő kocsi! De lássuk a tuningolt állapotot.
Tuningolt állapotban: Na így már mindjárt más. A kocsiról már kívülről ez jön le: Tuningolt verda versenyre építve 270-es végsebességgel.
Ez kb. így is van. De lássuk a részleteket! Már sportosabb hanggal még jobb gyorsulással a kocsi úttartása remek, a kanyarodásáról annyit hogy élesebb kanyart is bevehetünk csak annyival, hogy elengedjük előtte a gázt, de a fékei se semmik! A versenyeken jól lehet vele cikázni és előzgetni az izomautókat! A zsaruk lerázása már nem jelent gondot sőt! Az ember még élvezi is! Na röviden ennyit a kocsiról próbáljátok ki!
Bukker – 2007. 10. 23.
|